A Monster Hunter World 2018 Január 26.-án jelent meg PlayStation 4-re és X-Box One-ra. Bár a játék megjelenését három platformra ígérték, a PC-s verzió élesítését hónapokkal eltolták, hogy megfelelő minőséget (optimalizáció) tudjanak garantálni a játékosok számára. Ezen felül, egy megfelelő matchmaking rendszert is hozzá kellett adni (a konzolos verziók az adott konzol beépített machmaking rendszerére támaszkodnak). A CAPCOM ma bejelentette, hogy a hosszas várakozás után mikor indulhatnak vadászatra a PC játékosok!

Megjelenési dátum

2018.08.09

A játékot Steam-en lehet megvásárolni!

Az első…

Több weboldal is úgy hivatkozik a Monster Hunter World-re mint az első PC-s Monster Hunter játék, de ez az állítás csak részben igaz. Ugyanis 2007 Június 21.-én jelent meg a Monster Hunter Frontier című játék PC-re (ami tizenhat kiegészítőt élt meg) kizárólag japánban. Majd az évek haladtával elérhetővé vállt Koreában, Tajvanon, Hongkongban és Makaóban.

Valamint 2013 Augusztus 18. óta elérhető a Monster Hunter Online. Ezt a játékot a Tencent-el közreműködve készítették és alapvetően csak kínaiul (létezik hozzá angol patch) érhető el. További érdekesség, hogy a Monster Hunter Online nem a megszokott MT Framework motort használja hanem a CryEngine 3-at.

Tehát ha pontosak akarunk lenni akkor: A Monster Hunter World az első nyugati ember számára is könnyen hozzáférhető PC-s Monster Hunter játék. Beismerem, hogy ez így koránt sem hangzik olyan jól, de legalább igaz…

Rendszerigény

A konzolokhoz képest nagy hátrányként lehet felróni, hogy a játék megvásárlása előtt figyelembe kell venni a számítógép komponenseit. Szerencsére a Monster Hunter World meglepően jól optimalizált! Ami egy kicsit furcsa, hogy konzolokon a játék mérete 18GB körül mozog.

Minimális

  • Intel i5-4460 CPU @ 3.20GHz
  • 8GB RAM
  • NVIDIA GeForce GTX 760 GPU
  • 20GB szabad hely
  • Windows 7, 8, 8.1, 10

Ajánlott

  • Intel i7-3370 CPU @3.40GHZ
  • 8GB RAM
  • NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB)
  • 20GB szabad hely
  • Windows 7, 8, 8.1, 10

Képek