Irónia… mondhatni jellemzi az egész életem. Épp ma csináltam meg a Kihívás Kerék nevű kis unaloműzőt. És pár perce a CAPCOM bejelentette a következő frissítést! Nem aprózták el a srácok, Április 19.-én érkezik a frissítés (PS4: 3.00 / XBOX: 3.0.0.0) és nagyjából 1.2Gb lesz. Számos javítást tartalmaz majd de először nézzük a lényeget!

 

 

A Kulve Taroth egy elder dragon ami előszeretettel burkolja magát fényes anyagokba, a viselkedése és a bevonata változó ezért további megfigyelést igényel.

Elég valószínű, hogy az ősszel kiszivárgott szörny lista “Treasure Dragon“-ja érkezik most meg. Szóval remélhetőleg nem sokat kell már várni Alatreon-ra, Lunastra-ra és az Oroshi Kirin-re!

Az információk alapján Kulve Tarothlimited time event“-ként lesz elérhető, vagyis most egy ideig elérhető lesz (egész pontosan: Április 19.-től Május 3.-ig), de később még vissza fog térni. Valahogy úgy mint Lao-Shan Lung, Fatalis és Kirin még az első Monster Hunter-ben.

A küldetés kritériumairól még nincs információ, a megjelenés napján teszik majd közzé.

Amint teljesítetted a a játék story-ját és elérted a HR16-os szintet, elkezdheted keresni Kulve Taroth nyomait az új világban. Hasonlóan a többi Elder Dragon-hoz, amint betelik a csík, kezdhetsz készülődni a kincsvadászatra!

 

Az Ostrom

Az új speciális játékmód 16 vadász együttműködését igényli. A vadászat a szokásos módon fog zajlani, tehát maximum 4 ember lehet jelen, de megjelenik majd egy “Siege-o-meter” amihez a szerveren bárki hozzá tud járulni. Tehát egyszerre 4 négy fős csapat küzdhet ellene. A Siege játékmód számára külön, dedikált szervereket fognak létrehozni.

Részletek
  • A küldetés csak a Celestial Pursuit-ból (Gathering Hub) érhető el.
  • Négy 4 fős csapat működhet együtt.
  • Minden vadász kap valami jutalmat, még akkor is ha nem tört le semmit.
  • A küldetésen nem lehet SOS fáklyát használni.
  • Minimum HR16
  • A küldetés Április 19.-től lesz elérhető Május 3.-ig.

A Kulve Taroth felfedezési állapota nyomon követhető a Gathering Hub-ban. Minél magasabb ez a szint, annál tovább marad a szörny. Minél tovább marad a dög, annál nagyobb eséllyel lehet letörni róla dolgokat. Vagyis több és jobb loot szerezhető, szóval a nyomok keresése most nagyon fontos lesz!

A cél az, hogy letörjétek Kulve Taroth szarvait, ezzel sikeresen lezárul a küldetés és készülhettek az új Kulve Taroth ellen (raid reset). A felfedezési szint megmarad! A zsákmány tartalmazhat különböző relikviákat, amik véletlenszerű fegyverré alakulnak (láttunk már hasonlót az előző részekben). Ezek a fegyverek rendelkezhetnek nagyon jó és nagyon rossz tulajdonságokkal is…

The Caverns of El Dorado

Az új szörnyhöz új terület is dukál! Egy barlangrendszerről van szó amit a geotermikus hatások és Kulve Taroth alakított ki olyanra amilyen.

Felszerelés

És természetesen nincs új dög, új páncélok és fegyverek nélkül!

Kulve Taroth α

Kulve Taroth β

Kulve Taroth Set α

A frissítés részletei

  • Mostantól lehetőség lesz a HUD és egyéb kisegítő szövegek méretének növelésére az új “Interface” menüpontban. Ide került be a beszéd feliratának mérete is.
  • Lehetőség lesz hatékonyan szűrni és keresni az Investigation-öket.
  • Mostantól az összes “Trade-in Item” (olyan tárgy ami semmire sem jó, de szép összegért el lehet adni) egyszerre eladható lesz.
  • A négyzet (PS4) és az X (XBOX) gomb lenyomásával válthattok a Decoration neve és az általa nyújtott Skill közt.
  • A kovácsnál akkor is meg lehet majd nézni egy adott páncél kinézetét ha Layered Armor van rajtunk.
  • Mostantól a rendszer nem távolítja el automatikusan a Squad-ból azokat a tagokat akik 30 napja nem jelentkeztek be.
  • Megszűnik a “Scoutfly Drag” nevű jelenség. Vagyis amikor a kamera automatikusan ráfordul a scoutfly-ok által kijelölt útvonalra ha visszatérsz a táborba (Farcaster/Fast travel/Kimúlás).
  • Lehetőség lesz Ivy termesztésére.
  • A Flash Pod hatása jelentősen csökkenni fog minden egyes használattal Tempered ellenfelek esetén. Ennek kompenzálására a Tempered szörnyekért járó jutalmak megnövekednek.

A lista nem teljes, illetve még minimálisan változhat.

Hibajavításaok

  • Javítva a Jump Master skill aktivációs problémája.
  • Kijavítva az elmulaszthatatlan Defense Down effekt.
  • Kijavítva a Self-Improvement Encore buff hibája.
  • Kijavítva a megmaradó csali bug horgászatnál.
  • A Free Meal skill mostantól képes együttműködni a Mushroomancer skill-el.
  • Kijavítva az a hiba ami miatt a “célbefogás” nem a Teostra arcára állt rá, hanem elé.
  • Javítva a High Rank érc lelőhelyek újratermelődési hibája.
  • Mostantól a Nitroshroom-ra is megfelelően hat a trágyázás.
  • Javítva az Ecological Research felülete, eddig hibásan jelenített meg néhány adatot.
  • Kijavítva a Charge Blade gyakorlótéri instrukciója, eddig Sword: Sliding Slash helyett Advancing Slash-t mutatott.
  • Kijavítva a Gajau besorolása, eddig hibásan Piscine Wyvern volt, mostantól Fish lesz.
  • Javítva / frissítve pár nyelvi file, a teljes listát ezen a linken éritek el.

A lista nem teljes, illetve még minimálisan változhat.